Pro koho je určený?



Servis24 internetbanking je určený pro všechny klienty České spořitelny, kteří mají u této banky založený svůj účet a je jim více než 15 let. Mohou tak mít svoje finance snadno pod kontrolou a spravovat svůj účet 24 hodin denně, ať už jsou kdekoliv – stačí jim k tomu jen připojení k internetu. Servis 24 internetbanking je určený těm klientům banky, kteří nechtějí zbytečně ztrácet čas navštěvováním pobočky, ale chtějí si vše potřebné zařídit sami přes internet.

Jaké jsou poplatky za internetbanking?

Co se týká poplatků za přímé internetové bankovnictví České spořitelny Servis 24 internetbanking, tak ty jsou u většiny položek buď nulové, nebo velmi nízké. Samotné založení internetbankingu je zcela zdarma, stejně jako případné zrušení této služby. Bezplatné jsou i změny údajů ve smlouvě, aktivace či deaktivace dalších sporožirových nebo běžných účtů, odblokování přístupu do služby nebo vygenerování bezpečnostního kódu (opětovné vygenerování už je ale za 100 Kč). Pokud jde o pravidelný měsíční poplatek za poskytování služby, tak ten je ve výši 25 Kč. U potvrzení o transakcích, výčtech z historie transakcí a detailech bankovního účtu pak máme na výběr mezi třemi možnostmi – buď si je můžeme nechat posílat e-mailem a v takovém případě neplatíme žádný poplatek, nebo prostřednictvím faxu za 10 Kč a nejdražší je zasílání potvrzení poštovní formou, kde je poplatek stanoven na 25 Kč + poštovné. Veškeré autorizační a konfirmační esemesky jsou u Servis 24 internetbankingu zcela zdarma, přihlašovací a zůstatkové SMS zprávy pak stojí 1,50 Kč. Pokud si zvolíme Servis24 internetbanking přihlášení k účtu pomocí klientského certifikátu, tak k tomu budeme potřebovat také čtečku těchto karet a samotnou čipovou kartu. Čtečka čipových karet nás vyjde na 350 Kč a za stejnou cenu koupíme i čipovou kartu. Vygenerování klientského certifikátu pak stojí taktéž 350 Kč a stejně tak i jeho případná obnova v řádném termínu. Obnova mimo termín je zpoplatněna částkou 450 Kč.



Internetbanking a jeho největší výhody

Jaké jsou největší přednosti internetbankingu Servis24.cz od České spořitelny? Jedním z největších plusů této služby přímého bankovnictví je výrazná úspora času. Klienti, kteří Servis24 internetbanking používají, nemusejí navštěvovat pobočky spořitelny a veškeré platební transakce si mohou spravovat sami z pohodlí svého domova nebo kanceláře. Další velkou výhodou je naprostá bezpečnost veškerých transakcí, které se přes Servis24 internetbanking provádějí. Jednotlivé finanční transakce se v internetovém bankovnictví provádějí po autorizaci plateb, takže nemusíme mít žádné obavy o to, jestli jsou naše peníze v bezpečí. Dalším pozitivem je uživatelsky přívětivé a jednoduché ovládání přímého bankovnictví. Servis24 internetbanking od České spořitelny byl vyvinut tak, aby bylo jeho ovládání co nejsnadnější a maximálně vyhovovalo všem klientům této banky. Práce s aplikací je tak snadná a pohodlná a bez problémů ji zvládnou i i lidé, kteří jsou v práci s počítačem méně zkušení.

Internetbanking a první přihlášení k účtu pomocí hesla

Při sjednání internetového bankovnictví Servis24.cz od České spořitelny máme možnost si vybrat, jakým způsobem se na svůj účet budeme chtít přihlašovat. Vybrat si můžeme ze dvou možností – buď tradičním způsobem pomocí hesla a klientského čísla a nebo méně obvyklým způsobem s pomocí čipové karty a klientského certifikátu. Nejdříve si podrobně popíšeme, jak provést naše první přihlášení na Servis24.cz internetbanking pomocí hesla. Před prvním přihlášení na náš účet si nejprve připravíme naše klientské číslo a bezpečnostní kód. Do prohlížeče zadáme adresu www.servis24.cz a objeví se nám stránka s jednoduchým přihlašovacím formulářem. V něm klikneme na odkaz První přihlášení a zobrazí se nám nové okénko, do kterého zadáme příslušné údaje. Nejdříve vyplníme celé klientské číslo a pod něj čtyři vybrané znaky z bezpečnostního kódu. Potvrdíme kliknutím na tlačítko Přihlásit a na mobil nám přijde esemeska s kontrolním kódem. Ten vyťukáme do příslušného políčka na obrazovce a znovu potvrdíme kliknutím na tlačítko Odeslat (pokud ale nemáme bezpečnostní esemesky nastavené, místo kódu zadáme heslo pro telefonické bankovnictví). Pak už následuje jen poslední krok a tím je nastavení našeho hesla, pod kterým se budeme přihlašovat. Přihlašovací heslo musí být dlouhé minimálně osm a maximálně třicet znaků a zároveň musí obsahovat minimálně dvě písmena a dvě číslice. Heslo musíme zadat do obou řádků (pro případ, že by náhodou došlo k překlepu) a klikneme na tlačítko Nastavit heslo. Tím je celý proces prvního přihlášení na účet Servis24 internetbanking kompletní a my můžeme začít pracovat s naším účtem.

Tyto stránky nejsou oficiální webovou prezentací České spořitelny a mají pouze informativní charakter. 


Reklama:


Inzerujte zde!

Máte zájem o reklamu? Kupte si textový odkaz na této pozici!

Inzerujte zde!

Máte zájem o reklamu? Kupte si textový odkaz na této pozici!